Перейти до основного вмісту

Бодненко Д. М., Коваленко В. А., Коханчик С.Р.

Коментарі

  1. Дякую за інформацію! У чому Ви вбачаєте перспективу даного дослідження?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за коментар і запитання.
      Песпективи подальшого дослідження вбачаються в подальшій імплементації Dropbox у професійну педагогічну діяльність вчителів старших класів закладів середньої освіти.

      Видалити
  2. Чи зміст використовувати Dropbox, якщо є Google диск?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за коментар і запитання.
      De gustibus non est disputandum ( "У питаннях смаку не може бути суперечок" ). Тобто вибір Dropbox чи Google диск залежить від користувача, зокрема, від його потреб (вподобань). Як варіант обрання Dropbox може бути: брак місця (безкоштовного) на Google диск; необхідність розмежувати сфери діяльності; розширення цифрової грамотності тощо.

      Видалити
  3. Імпонує Ваше бачення у визначенні переваг та недоліків хмарного сервісу. Цікаво було б проаналізувати переваги і недоліки у застосуванні даного інструменту у професійній діяльності вчителя, редактора або філолга.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякуємо за коментар і пропозицію.
      Аналіз переваг і недоліків у застосуванні інструменту "Dropbox" у професійній діяльності вчителя, редактора або філолога (або майбутніх фахівців інших спеціальностей) може стати перспективою нашого подальшого дослідження.

      Видалити
  4. Дякуємо за коментар і пропозицію.
    Аналіз переваг і недоліків у застосуванні інструменту "Dropbox" у професійній діяльності вчителя, редактора або філолога (або майбутніх фахівців інших спеціальностей) може стати перспективою нашого подальшого дослідження.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар